How to publish a WordPress article on LinkedIn with a featured image

:us: What are you trying to achieve?

My goal is to publish my WordPress articles on my LinkedIn profile with the title, text, and featured image. Could you provide the steps and settings required to make all these elements visible in the LinkedIn post?

The post should include the title, featured image, article text, and a link to the article on WordPress.

Steps taken so far

I’ve already installed the plugin on my WordPress site, but I’m having trouble configuring it so that the featured image of my article appears in my LinkedIn post.

Mon objectif est de publier mes articles wordpress sur mon profil linkedin avec titre texte et photo mise en avant
pouvez vous me donner les mamip et paramètre à mettre en place pour avoir tout ces éléments visible sur la publication Linkedin
il faudrait qu’il y ai le titre la photo mise en avant le texte de l’article ainsi que le lien sur l’article sur wordpress

j’ai déjà installé le plugin sur mon site wordpress mais je n’arrive pas à parametrer pour que l’image mise en avant de mon article soit visible sur ma publication Linkedin