Hello,
I need help setting up my scenario, which I started with a webhook connected to my Cal.com application (since the Cal.com module isn’t working for me, showing a “404 error”). This module is linked to Google Sheets to create a customer database with (first name, last name, address, phone, email, etc.). However, in my webhook, the first and last names are grouped, as is the address.
I would like this database file to separate the first and last names and also split the address into street, postal code, and city. Could you guide me on how to do this with the corresponding module and mapping, and then update the grouped information with the separated data?
Thank you in advance.
Bonjour,
J’ai besoin d’aide pour réaliser mon sénario que j’ai commencé avec un Webhook s lié à mon application Cal.com (étant donné que le module calcom ne fonctionne pas avec moi “error 404”) , ce module je l’ai lié à Google sheets pour obtenir une base de donnée client avec (nom, prénom, adresse, tel, mail…etc) cependant dans mon webhook nom et prénom sont groupé , pareil pour l’adresse. J’aimerai de ce fait que sur ce même fichier de base de donnée qu’il me sépare nom et prénom et pareil pour adresse qui me le décompose rue, cp, ville. Pourriez-vous m’indiquer la marche à suivre avec module correspondant et mapping. pour ensuite qu’il remplace les infos groupé par les infos dégroupé. Merci par avance.